28 Mart 2014 Cuma


Sanatçı Deniz Seki, 'uyuşturucu ticareti yapmak' suçundan hakkında verilen 6 yıl 3 ay hapis cezasının Yargıtay Ceza Genel Kurulu tarafından onanmasıyla ilgili yazılı bir açıklama yaptı.

Deniz Seki, medyada hakkında çıkan haberlerle ilgili olarak henüz eline ulaşan bir karar olmadığını vurgulayarak, “Avukatlarım konuyla ilgili hukuki süreci takip ediyorlar.

Yargıtay Ceza Genel Kurulu kararının bana tebliğ edilmesi üzerine olağanüstü yasa yollarına başvuracağım gibi.

Özel yetkili mahkemelerle ilgili olarak yapılan yasal düzenlemeler çerçevesinde yeniden yargılanma talebiyle Anayasa Mahkemesine de başvuru hakkımı kullanacağım.

Ben Allah katında da vicdanen de masumum ve bu masumiyetimi yasalar çerçevesinde de ispat edeceğim.

Yargıya ve hak ettiğim adaletin bana teslim edileceğine olan inancımla tüm sevenlerimin benim için dua etmelerini diliyorum” ifadelerini kulland

0 yorum:

Yorum Gönder