20 Temmuz 2009 Pazartesi

anger management sinema filminin afişi adam sandler

Filmin Konusu:

Dave Buznik (Adam Sandler) aslında çok sakin biri olmasına rağmen uçakta meydana gelen bir yanlış anlaşılma onu yargıç Daniels ile karşı karşıya getirir. Yargıç Daniels, Buznik'i öfke terapisine katılmak zorunda bırakır.

Terapiyle görevli doktor Buddy Rydell (Jack Nicholson) yaptığı uygulamalarla Buznik'i çileden çıkartıp onu da öfkeli bir hale sokar. Bu durum, yargıç Daniels'ın Buznik'e ikinci bir terapi cezası vermesine yol açar.

Rydel da bu durumda Buznik'in üstüne daha fazla gidip onu iyice asabileştirir. Sonuçta, Dave bu yöntemlere boyun eğmekle, karşı koymak arasında bir ikilem yaşayacaktır....


Asabiyim Ben


asabiyim ben,asabiyim ben izle,asabiyim ben seyret,asabiyim ben online izle,asabiyim ben full izle,asabiyim ben indirmeden izle,asabiyim ben bedava izle

0 yorum:

Yorum Gönder