10 Ocak 2010 Pazar



Filmin Konusu:

Ali, geçirdiği bir kaza sonucu hafızasını kaybeder. Çevresindeki herkes, kendilerini Ali'nin kafa karışıklığı ile gelen bir karmaşanın içinde bulurlar. Elden ele dolaşan, sahibini arayan değerli bir yüzük, uzak bir hırsızlık hikâyesi ve yalan bir polis soruşturması da işin içine girince İstanbul'da bir mahalle halkı entrikalarla başbaşa kalır.

Yapım:2005 ~ Türkiye
Tür:Dram, Komedi, Psikolojik
Yönetmen:Reha Erdem
Senaryo:Reha Erdem, Nilüfer Güngörmüş
Yapımcı:Ömer Atay
Görüntü Yönetmeni:Florent Herry
Süre:2 saat 8 dk
Gösterim Tarihi:17 Mart 2006 (Türkiye)


KORKUYORUM ANNE


korkuyorum anne,korkuyorum anne izle,korkuyorum anne seyret,korkuyorum anne full izle,korkuyorum anne bedava izle,korkuyorum anne filmi,korkuyorum anne filmi izle,korkuyorum anne filmini izle,korkuyorum anne filmin konusu,korkuyorum anne türk filmi izle

korkuyorum anne,korkuyorum anne izle,korkuyorum anne seyret,korkuyorum anne full izle,korkuyorum anne bedava izle,korkuyorum anne filmi,korkuyorum anne filmi izle,korkuyorum anne filmini izle,korkuyorum anne filmin konusu,korkuyorum anne türk filmi izle

film izle, sinema film izle, türk filmi izle, online film izle,bedava film izle,indirmeden film izle

0 yorum:

Yorum Gönder