27 Temmuz 2010 Salı

İçkinin insanlar üzerindeki etkisi düşünüldüğünde komik enstanteneler ve fıkralara konu olması da normaldir.

İçki denilince aklımıza gelen ilk figür genellikle Barmenler olmaktadır.Bu nedenle birçok barmen fıkrası bulunmaktadır

Bizim seçtiğimiz barmen fıkralarını keyifle okuyabilirsiniz...


Temel ve Kardeşleri :

Temel birgün bir bara girmiş ve üç bira istemiş barmen şaşırmış:

Sen bi kişi geldin niye üç bira istiyorsun?

Temel:biz üc kardeşiz üçümüzde ayrı ülkelerde yaşıyoruz hepimizde diğerleri için içki içiyoruz...
Temel içkisini içip kalkmış ertesi gün bi daha gelmiş bu sefer iki tane bira istemiş

Barmen sormuş ;
Ne oldu diğer kardeşlerinden birimi öldü
Temel yok demiş barmencin ben artık içki içmiyorum bıraktım demiş....




Cin ve Tonik :

Yaşlı bir adam gördüğü ilk bara girer

ve Barmen diye seslenir :
Bana bir cin der daha sonra susar bir süre daha sonra devam eder ve tonik der...

Barmen adama dönerek Neden uzun bir ara verdiniz ki ? diye sorar

Bugün doktora gittim içkiye biraz ara var dedi ve bende söz dinleyip ara verdim der:)



5 TL :


Adamın biri hızla bara dalıp 30 yıllık pahalı viskiden 4 duble istemiş. Barmen 4 kadehi barın üzerine özenle dizerek büyük bir hassasiyetle doldurmuş, adam ardı ardına dördünü de fon diplemiş..


Barmen Aceleniz var anlaşılan demiş ?

Bendeki durum sizde olsaydı aynısını yapardınız..!" demiş adam bileğinin tersi ile dudaklarını silerken....

Öyle mi?.." demiş merakla barmen, "Neyiniz var?.."


Şeyy.." demiş adam, "Sadece 5 milyonum var..!"



İçki ve Bacaklar
:


Temel - Size bir viski ısmarlayabilir miyim?..fadime - Teşekkür ederim..İçki bacaklarıma iyi gelmiyor..
Temel- Çok yazık.... Ağrıyor mu?..

fadime - Hayır....İçince açılıyorlar



Az İç :

-Adamın biri Barmene bana bir duble "Az içki" verir misin diye sormuş- Az derken neyi kastettiniz hayatımda böyle bir istek duymad görmedim demiş
- Adam barmene dönerek ben de duymadım ; ama doktorum bana "Bundan sonra artık Az iç" dedi demiş...



İçkinin Güzelleştirdiği Kadın :

Adam barda yanında oturan kadına dönüp,

İçki sizi çok güzelleştiriyor bayan!" demiş..

Şaşırmış kadın, "Ama ben daha içmedim ki diye gülümsemiş adam,

Ama... demiş, Ben içtim...

0 yorum:

Yorum Gönder