23 Mart 2011 Çarşamba

hayatım yalan 2011
Filmin Konusu:

Adam Sandler,Jennifer Aniston ve Nicole Kidman gibi Amerikan sinemasının önemli isimlerini bir araya getiren bir 2011 yapımı ülkemizde de vizyonda olan romantik komedi filmi.

Filmin konusuna gelirsek ;

Adam Sandler'in canlandırdığı karakter olan Danny çapkın ve yalanlar söyleyerek kadınları baştan çıkaran bir doktordur.

Yaz tatilinde tanıştığı Jennifer Aniston'un canlandırdığı karakter olan Katherine'dan oldukça hoşlanmıştır.

Katherine ile yakınlaşmak için büyük uğraş veren Danny'nin karşısına sürekli diğer kadınlar ve söylediği yalanlar çıkmaktadır.Keyifli zaman geçirme isteyenlerin kaçırmaması gereken bir sinema filmi.İyi seyirler...

Filmden Resimler
hayatım yalan filmini divx kalitede izle posterihayatım yalan filminin hd kalite afişihayatım yalan adam sandlar jennifer aniston izle

Hayatım Yalan - Just Go With It Tek Parça

1 yorum: