10 Nisan 2013 Çarşamba

Ankara havasının yeni isimlerinden Hüseyin Kağıt kısa zamanda adını duyurmayı başardı.

Ankara'nın yeni popüler yıldızı olmaya aday şarkıcının birçok şarkısı youtube de izlenme rekorları kırıyor.

Özellikle başka bir şarkıyı değiştirerek hazırladığı Alkol aldım Sallanıyorum şarkısı sanırım bu blog için çok uygun


Alkol Aldım Sallanıyorum Şarkı Sözü

Ben Sustuğum An Felaketin Başlar
Bir Sessiz Fırtına Sarar Her Yanını
Ayrılığın Ayak Sesini Duyarsın
Yaklaştıkça Acıtır Durur Canını

Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yinede Efkarlanıyorum
Sen Ne söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum

Alkol Aldım Sallanıyorum Offf
Ah Yinede Efkarlanıyorum
Sen Ne Söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum

Pişmanlık Görüyorum Gözlerinde
Masum Değilsin Beyazında Leke
Habersizce Giderdim Olsam Yerinde
Başka Bir Koku Var Artık Teninde

Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yine Efkarlanıyorum
Sen Ne Söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum

Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yine Efkarlanıyorum
Sen Ne Söylersen Söyle Canım

Ben Masaldan Anlamıyorum Alkol Aldım Sallanıyorum-Hüseyin Kağıt

0 yorum:

Yorum Gönder