15 Haziran 2013 Cumartesi

Tanju okan'ın içkim sigaram şarkısı ilk çıktığı günlerde gündeme oturmuştu.

İçki ve sigaranın tek dost olduğunu anlatan şarkı yasaklanan şarkılardan bir olma özelliği taşımaktadır.

Konunun devamında şarkının sözlerini ve videosunu bulabilirsiniz.

Tanju Okan İçkim Sigaram Şarkının Sözleri ;
  • Dudaklarım kurudu aşk ateşiyle 
  • Bir damla su verecek o pınar nerde 
  • Gözlerim bir noktada dalgın soruyor 
  • Yıllardır dost bildiğim sevgilim nerde 
-
  • Nerde bana sevgiyle uzanan eller 
  • Nerde bana söylenen o tatlı sözler 
  • Büsbütün inançlarım yıkıldı bir bir 
  • Bomboş kaldı dostluğa uzanan eller
-
  • Benim en iyi dostum içkim sigaram 
  • Onlarda terk ederdi olmasa param 
  • Canım kadar yakınım el oldu şimdi 
  • Dünyada dost denilen kelime yalan 
-
  • Her akşam efkar basar garip gönlümü 
  • İçerken kadehleri kırasım gelir 
  • Suskun dudaklarımda sessiz bir şarkı 
  • Ah ettikçe içimden bir alev gelir
-
  • Benim en iyi dostum içkim sigaram 
  • Onlarda terk ederdi olmasa param 
  • Canım kadar yakınım el oldu şimdi 
  • Dünyada dost denilen kelime yalan 
Benim En İyi Dostum İçkim Sigaram Dinle 

0 yorum:

Yorum Gönder