4 Kasım 2013 Pazartesi

hale soygazi kadir inanır
Filmin konusu;

Hale Soygazi ve Kadir İnanır'ın başrollerinde olduğu Bir yudum Sevgi filmi aradıkları aşkı çok geç bulan iki insanın yaşadıkları anlatılıyor.

Bir Yudum Sevgi filminde Hale Soygazi'nin canlandırdığı karakter olan Aygül evli ve 4 çocuklu hayatından hiç memnun olmayan bir kadındır.

Kocasını sevdemeden ailesinin zoru ile evlendirilen ve çok genç yaşta 4 çocuk sahibi olup hayatını çocuklarına bakmaya adayan bir kadındır.

Kadir İnanır'ın canlandırdığı karakter olan Cemal ise teyzesinin kızıyla evlendirilmiş ve karısından nefret eden bir adamdır.

Cemal ile Aygül aynı mahallede oturmaktadırlar ve birgün yolları kesişir.Aygül Cemal'in yardımları ile fabrikada işe başlar.

Zaman geçirmeye başladıkça aralarında büyük bir yasak aşk başlar ikisi de mutluluğu birbirlerinde bulmuşlardır ve kaybetmeye hiç niyetleri yoktur.

bilgiler;
yapım;1984
tür;dram
süre;1 saat 40 dakika
oyuncular;Hale Soygazi-Kadir İnanır

Bir yudum sevgi filminden kareler
bir yudum sevgi filmi resimleri





























Bir yudum sevgi İzle

0 yorum:

Yorum Gönder