12 Şubat 2014 Çarşamba


Düğün Dernek'le gişeyi sallayan Ahmet Kural ve Murat Cemcir, '9 milyon kazandınız mı?'ya esprili yanıt verdi: 1 milyonu bile bir arada görmedik. Muhteşem ikili ekrana dönüyor.

Rol aldıkları ‘Düğün Dernek’ filmi 6 milyon 334 bin kişi tarafından izlenen Ahmet Kural ile Murat Cemcir, ‘Kardeş Payı’ adlı diziyle TV'de boy gösterecek. 22 bölüm anlaşan ve 60 dakika yayımlanacak olan yapımın tanıtımı için oyuncular dün Çengelköy Del Mare Restoran'da kamera karşısına geçti.

İkili burada, ‘Düğün Dernek’'in 21 Mart’ta kesilen sahnelerle +35 dakika olarak yeniden vizyona gireceğinin müjdesini de verdi.

"BEN AHMET'İ BİLE BIRAKIRIM" 

Bu sırada gazetecilerden gelen "Filmden 9 milyon lira kazanmışsınız" sorusu karşısında Kural, "Ne 9 milyonu?. Ben 1 milyon lira kazansam ülkeyi terk ederim.

Hayatım boyunca 1 milyonu bir arada görmüş adam değilim" dedi. Cemcir ise, "Adam başı 9 milyon kazansak ben bu adamı bile terk ederdim" sözleriyle davetteki konukları kahkahaya boğdu.

0 yorum:

Yorum Gönder