1 Nisan 2014 Salı


2011 yılında Megastar için "Dangalak, eşek herif" gibi sözler sarf eden hülya avşar'ın Tarkan'a kızlığı dinmiyor.

Belgrad Ormanı'nda gazetecilere ayaküstü röportaj verdi: "Kendisiyle 2 gün önce bir mekanda yan yana geldim ama onu görmezlikten geldim.

Benim saygısızlığa tahammülüm yok. Eğer aynı saygısızlığı Zehra da yapsa onu da affetmezdim. Ona olan sinirim geçmedi; Tarkan'ı hâlâ dövebilirim

BEN TWİTER'A GİRİYORUM

Hülya Avşar, Twitter yasağı için de şöyle konuştu: "Bana kızarlar mı bilmem ama ben giriyorum.

Sayın Başbakan'a hak verdiğim yerler var bu konuda. Twitter'ı kullanmasını bilmeyenler var, ama tamamen destekler nitelikte de değilim.

İlk kapatıldığında 'Oh be 1 ay rahat edeceğiz' bile dedim.

Çünkü orada kötü yönde açıklamalar yapılabiliyor hakkımızda. Ama ben witter aracılığıyla 70'e yakın üniversite öğrencisine ulaşıp onlara burs verdim."

0 yorum:

Yorum Gönder