11 Eylül 2013 Çarşamba

banu alkan
bende özledim filmi
Filmin konusu;

Feri Tayfur ve Banu Alkan'ın başrolleri paylaştıkları filmde çok zengin bir adamın İstanbul'da bir kadınla tanışmasıyla birlikte değişen hayatı anlatılıyor.

Evli ve çocukları olan bu adam tanıştığı kadına aşık olunca sık sık İstanbul'a gitmeye başlar ve aynı zamanda da kumar oynar.

Kullanıldığını anladığında ise bütün mal varlığını kumarda kaybetmiştir kadına ise onu sevmemeiştir bile.

Ferdi Tayfur'un şarkıları ile güzelleşen Bende Özledim Filmi 1982 yılında vizyona girmiştir.

filmi bilgileri;
yapım;1982
tür;dram
süre;88 dakika
oyuncular;Ferdi Tayfur,Banu Alkan,Sümer Tilmaç

Bende Özledim filmi resimleri
bende özledim ferdi tayfur banu alkan
bende özledim filminden kareler

Bende Özledim İzle

0 yorum:

Yorum Gönder