14 Eylül 2013 Cumartesi

o benim oğlum adam sandler
o benim oğlum filmi afişi
Filmin konusu;

Lise yıllarının popüler ismi olan Adam seksi öğretmeni ile birlikte olduğu ortaya çıkınca vütün medyanın ilgisini çeker.

O kadar büyük bir haber olmuştur ki büyük paralar kazanır,seksi öğretmen ise hapise girer aynı zamanda da hamile kalmıştır.

Aşk evliliğinden olan çocukları çok zekidir ve çok zengin bir kız ile evlenecektir bunu duyan Adam oğlunun yanında olması gerektiğini düşünürç

Aynı zamanda da haber kanalından para kazanıp bozulan maddi durumunu düzeltecektir.

Ancak olaylar hiç de beklenildiği gibi gitmez hem komik hem de macera dolu anlar yaşanır.

bilgiler;
yapım;2012-amerika
tür;komedi
süre;97 dakika
oyuncular;Adam Sandler-Andy Samberg

O benim oğlum filminden kareler
thats my sun filmi
o benim oğlum filmi resimleri
























O benim Oğlum-thats my sun filmi

0 yorum:

Yorum Gönder