2 Ocak 2014 Perşembe


Sevdayeli ;

25 yaşındayım görücü usulu evlendim.Kocam beni hiçbir zaman ne sevdi ne de sahiplendi.Zaman geçtikçe şiddette başladı.

Hayat benim için dayanılmaz bir hal alsa da törelerimiz gereği bütün bunları çekmek zorundaydım çünkü ailem beni asla geri kabul etmezdi.

Ben de bu durumu tam kabullenip herşeye tamam diyecekken,bir mağaza çalışanı ile tanıştım.Bana karşı çok sıcak davranan bu adam beni çok etkilemişti.

hayatım boyunva hissetmediğim bu duyguları Ahmet ile yaşamaya başladım.Haftanın belirli günleri onu görmeye gidiyordum...

İlk günlerde sadece dışarda gezip dolaşıyorduk.Ancak hayatımda hiçbir erkekten hoşlanmadığım için onunla birlikte de olmak istiyordum.

Ahmet'in izin gününde onun bekar evine gittim ve hayatımda ilk kez cinselliğin güzelliğini ve kadınlığımı hissettim.

Sabahtan akşama kadar onunla defalarca birlikte oldum ve hayatımın en özel günü olarak daima hatırlıyorum.

Kocamın yaptıkları beni artık hiç etkilemiyor çünkü haftada birgün Ahmet'in izin gününde hayatımın en güzel dakikalarını yaşıyorum.

Kocamın bana yaptıklarının intikamını onu aldatarak alıyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder