2 Ocak 2014 Perşembe


Bana Güvenme ;

Ben 18 yaşında kaçarak evlendim.Kaçtığım adamın adı Kamil'di ve gerçekten da ona deliler gibi aşıktım.bu aşk için ailemi bile karşıma aldım.

Ancak geçen günler Kamil'in kötü yönlerinin ortaya çıktığı ve cinsel şiddet gördüğüm günleri getirdi.

Kamil bana istemediğim şeyler yaptırıyor ve bana şiddet uyguluyordu.Hayat benim için çekilmez bir hal almış ve cinsel bir obje olarak yaşamaktan çok sıkılmıştım.

Kamil çok iyi para kazandığı için hiç maddi sorunum olmamıştı ama çok mutsuzdum.

Yaklaşık olarak 10 sene boyunca bu eziyeti çektim daha doğrusu çekmek zorundaydım.Çünkü aileme geri dönemezdim.

Babam içki içen ayyaşın tekiydi.

Kamil'in çok fazla arkadaşı yoktu ancak en yakın arkadaşı Emre sık sık bize eşiyle gelir ve masalar kurulur sohbetler edilirdi.

Emre yine bir akşam bu sefer eşi olmadan geldi.İçkiler içildi tam bu sırada Kamil'in patronu acil bir şekilde onu çağırdı.

Kamil gittikten sonra Emre ile koyu bir sohbete daldık.O da evliliğinde mutsuzdu ben de.

Zaman ilerledikçe içkinin de etkisi ile Emre ile yakınlaştık.uzun bir zamandır hissetmediğim duyguları hissettirdi.

İçinde kocamı aldattığım için hiç pişmanlık yoktu çünkü Emre gerçek bir erkekti ve kadınları mutlu etmesini biliyordu.

O günden sonra Emre ile yaklaşık 4 ay daha düzenli olarak otellerde buluştuk ve defalarca birlikte olduk.

Ancak ikimizinde evliliği nedeniyle ayrılmak zorunda kaldık.Emre bize ne zaman gelse hala daha o tutku dolu günleri hatırlıyorum ve onu çok özlüyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder