3 Ocak 2014 Cuma


Üniversitede tanıştığı Süleyman ile yaklaşık olarak 2 sene bir ilişki yaşadıktan sonra evlenmeye karar verdik.

Süleyman zengin bir aileden geldiği için rahat bir yaşam düşünesi ile aşık olmadığım halde evlenmeye karar verdim.

Evliliğimin ilk senesi oldukça keyifli geçti yani cicim ayları.

Ancak daha sonra gerek ben gerekse de Süleyman için evlilik iyi gitmedi ancak birbirimize saygı duyduğumuz için ayrılmayı düşünmedik.

Evliydik ama hayatlarımızda özgürdük o istediğini yapıyor ben de istediğimi yapıyordum.Tabi ki bu cinsellik için geçerli değildi en azından benim için.

Ancak zaman geçtikçe içindeki cinsel arzularımı bastırmakta oldukça zorlanıyordum.Bugünlerde üniversitede çok aşık olduğum ancak ayrıldığım Orhan ile karşılaştım.

Orhan'a karşı her zaman büyük bir zaafım vardı onunla karşılaşınca oldukça heyecanlandım.Aradan geçen zamanda hemen hemen her gün telefonda konuştuk zaman zaman da buluştuk.

Geçmişten gelen aşkım ve cinsel olarak boşluğum beni Orhan'a karşı savunmasız kılıyordu farkındaydım.Daha fazla dayanamadım ve bir gece Orhan ile birlikte oldum.

Bu sanki uzun bir süre yemek yememiş bir insanın açlığı gibiydi sürekli olarak Orhan ile buluşmak ve devamlı onunla beraber olmak istiyordum.

Orhan ile ilişkim yaklaşık olarak 3 senedir devam ediyor ve ben çok mutluyum.Orhan ile birlikte oldukça kadınlığımı hissedip zevkin doruklarına çıkıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder